21.11.2016

Nadruki na koszulki

Jest wiele funkcji, jakie spełnia reklama. W głównym projekcie jest to przede wszystkim informacja na temat jakości i atrakcyjności sprzedawanego produktu. Jej funkcja jest nakłonienie jak największej ilości konsumentów do kupna danego produktu. Reklama ma okazję spełniać także funkcję edukacyjną. W tym celu przestrzega się np. młodych kierowców, jacy prowadzą po alkoholu, jest to przestroga niejednokrotnie pokazana w dosyć uciążliwy sposób . Wszystko wówczas wpływa na wyobraźnię. Reklama też spełnia funkcję manipulacyjna, dzięki której używa się dość perswazyjnych sformułowań, jakie nakłaniają konsumenta na kupno określonego towaru. Konkursowa funkcja reklamy ukazuje ustaloną propozycję na zasadzie porównania jej z innymi. W szeregu przypadków przy tym nie wymienia się danych towarów z innych firm, choć próby te też pozostały złamane. Reklama realizuje funkcję informacyjną. Na przykład zawiadamia o czymś istotnym, jakimś wydarzeniu, które wkrótce ma nastąpić. Skupić ma to rzesze konsumentów - zobacz Gildan. Wybitnie ciekawie zmontowane są reklamy, które poprzedzone są ciekawiącymi zapowiedziami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz